Tankar

Läste nåt som jag vill uppnå:

"Ge mig förmågan att bli åskådare till min egen smärta
och ej dess trogna slav
Ge mig förmågan att berusa mig i livets alla viner
att berusa mig från klarhet till klarhet
Lär mig att tala till den törstiga med vattnets självklarhet
till den sorgsna med glädjens molnupplösande ord
Och slutligen lär mig att älska utan att knyta knutar"
/Maria Wine

Drömde om monstret igen...fy fan vad vidrig det var, ska till kuratorn på tisdag då ska jag berätta så får hon kanske analysera lite, mycket död i drömmen också förhoppningsvis betyder det inet att jag önskar honom död men iaf ett stort slut och till slut inte minnas honom..
Martinas pappa var här idag och hälsa på med sin tjej, dom var båda mkt trevliga och han tjej mkt nyfiken..frågade mkt om mig och min familj. Blev en aning krystat när hon frågade om far min kunde inte säga att jag anser mig inte ha någon så jag svarade " jag vet inte, har ingen kontakt med honom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback