ÅNGEST!

shit....jag var plakat igår...

heeeeemskt, det var innan vi gick en super rolig kväll med bra musik, sen så drog vi i oss tequila...då VAR DET KÖRT!

märkte inte av nåt förrän jag steg utanför lokalen då var det som om spriten bara tog över...japp så jag ville bara sova nånstans och rindge och terrade för en sovplats men den planen gick inte så bra!

så jag tog mig hem, med Pellie i luren som vägledning! THANX! alltså utan henne hade jag fan inte ´kommit hem..fast det roliga är att jag har inte tappat nåt på vägen hem och hade allt med mig..men det dåliga är att antingen så på konserten (då man kände sig som en inlagd och ihop packad tonfisk) så var man super varm så jag var säkert helt smetig och ful sminkad efter det och jag hade då ingen tjejkompis som kunde säga till mig så antingen gjorde jag bort mig som fen eller så blev det så när jag försökte hitta närmsta t-bana *jag hoppas på det sista men med min tur så var inte fallet så*

ursch känner mig som värsta fyllot en som jag brukar läsa om inte som jag brukar vara!!! detta ska inte återupprepas

no more tequila för mig....and thats final

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback