Busy busy...

AAAHHH!! Äntligen känns det som om jag gör nåt av mig dag!
Ska städa min lägenhet, diska och allt sen ska jag åka in till stan för att träffa me mother för lite snack (läs: visa upp frillan) och äta lunch ihop (hon bjuuuder haha) måste hitta en fin mobil telefon till me mother för hon tappade bort sin...mmm....
Sen ska jag möta upp en killkompis för lite fika...det var länge sen jag träffade honom, typ kanske hm...över ett halvår iaf....ska bli intressant! Bara vi inte sitter där och stirrar på varandra och inte har nåt att säga! feeen va pinsamt då!

Det löser sig....
Jag är ju en pratkvarn så jag ser inga problem...han kommer be mig hålla keft men men :)

Sen så ska jag kanske träffa en till polers!  Han var det länge sedan jag träffade, måste fan ha varit typ snart 2år sedan! Well jag berättar hur dagen artade sig!

Sen ska jag rusa in till debban och digga CDOASS lite och fnissa med Pellie!

bip me upp scotty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback