en hemlis röjs nu...

Jag har en jätte fin klänning i min garderob!!!!
Den ska faktist användas idag och kommer från tjallamalla :)

Pepita känner sig som en prinsessa....

Ska bara visa den sen ska jag in mot söder igen för att träffa några friends och några väl utvalda drycksorter ;)

Karin är på besööök!! *publiken JUUUUUUBLAAAAAAAR*.....YEAH!!!!! K.A.R.I.N.!!! HÖHÖ

Sluta smöra pepita...
Inte smör bara ärligt, alltid kul att träffa henne och jimmy, ricky, jessi och emmaa höhö hon e fen skoj!

Jag får berätta hur bakis jag är på jobbet imorrn eller nåt, är ganska trött så jag kommer förhoppninsvis hem tidigt....eller ja allt är relativt, jag menar tidigt idag!

tjallamaja2tjallamaja1

Ha överseende för stöket runtomkring! Måste stryka ;)

Kommentarer
Postat av: nina

hur söt som helst på dig :) puss på re

Postat av: Joakim

Så söt så!
Pluspoäng!

2007-05-15 @ 14:03:48
URL: http://shop.acnejeans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback