Fix idé!!

Alltså det var en period då jag konverserade med en grabb som jag bara blev helt till mig utav....

Han va så jevla cool och så himla läcker en riktig bad boy kan man säga sen så bröt jag den fix idéen för han var ändå inget att lägga sina pengar på ;)

Men nu har det kommit tillbaka, jag är helt betagen! SHIT not again...bajs! Men tro mig skulle du också se och lära känna honom så skulle du oavsett ålder oh kön vilja ha honom! hahahaha (nu låter jag faktist helt psyko men jag är på min vecka efter)

Kul hur vissa människor kan ta andan ifrån en..bara genom att utstråla något...

Får se hur det känns när jag träffar honom igen, då kanske jag känner att han är världens nörd :)

alltså inge spec på min blogg idag heller :)

glad påsk!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback