Har klippt mig!

Så nu har Pepita klippt sitt långa man till en pageliknande frilla...tänker inte sätta upp en bild på mig utan ni som är nyfikna få vänta tills ni ser mej in real life!

coooolt!

En gammal hm....kompis skulle vi kunna säga hörde av sig idag och berättade att han ska hem till Sverige imorrn! Så då ska vi ses lite snabbt  innan jag ska åka för att se Cdoass, det ska bli kul. Det var ett väldans bra tag sedan!

Funderar på att åka hem till mor kära mor för att roa mig lite men jag får se om jag pallar :)

pöss

Kommentarer
Postat av: leslie

EVUL! Klart att du måste ha en bild uppe! Kan ju inte vänta till imorgon, vill ju se hur du blev i håret NU! Ska ringa dig efter McDreamy, har en sak att berätta. Pussen!

2007-04-04 @ 20:53:47
Postat av: leslie

EVUL! Klart att du måste ha en bild uppe! Kan ju inte vänta till imorgon, vill ju se hur du blev i håret NU! Ska ringa dig efter McDreamy, har en sak att berätta. Pussen!

2007-04-04 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback