Hemlis...

Jag har en hemlis...höhö ska nog hålla den för mig själv också :)

Planerna för ikväll var följande:
vänta på att pellie kommer hem för att köpa godis och dylikt och kolla på minst 2 fillmer..

Hur planerna för ikväll ÄR:
Pellie ringde kl 16:52 och meddela att hon har ont i skallen och stannars hos mor sin....dvs mina planer kras..
Så nu tog nasseliten vid och försöker övertyga mig om att jag bör följa med och shake:a lite men jag e för seg, trots detta drar jag hem till henne. tar en trip förbi casablanca och hyr en rulle försäkerhets skull! Sen få vi se!

Hon kan verkligen ge sig in på nåt den där nasseliten....vem påminner hon mig om? hmm... ;)

Kollade på kläder igår...kolla:
rutigskjortadottskjorta

Är dom värda att lägga pengar på?


jaja jag skrievr imorrn och meddelar vad som hände ikväll....only the future will tell!

bip me up scotty

Kommentarer
Postat av: nina

hihi, jag visste att du skulle följa me oss :) u cant resist me :) löv u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback