Konsultationen

Slutade skolan tidigt idag...IGEN...fast idag kan jag säga att det var lika bra det

Pepita var väldans trött idag...

Höll mitt tal, tack vare podiet som var 5meter högt var jag inte bara tvungen att tänka på att jag inte skulle staka ihop orden utan på att jag skulle sträcka mig extremt mkt så att folk kunde höra mig bakom den, jag försökte tom stå vid sidan om men då kunde jag inte se vad som stod i skärmen...bah! men iaf det gick bra och NU ÄR DET ÖVER!!

Kom hem för att slänga in lite tvätt och sånt pyssel så ringde pellie mig eftersom dumma mango inte gav henne pengarna i handen så var hon utan till hennes klippning ( som blev skitsnygg!) så jag lekte hjälte och sket i tvätten
oj vilken uppoffring pepita.....
och drog till stan för att lend her tha money, och eftersom jag gjorde detta bjöd hon mig på fika! MUMS!

Efter hennes klippning drog vi runt på stan ett tag eftersom jag skulle på en färgningskonsultation på Tony&Guy, vill ju göra förändringar på mitt hår, räcker inte med en klippning hörrö ni! ;)
Vi hittade SÅKLART über snygga kläder...bah!
Vad tycks?

H&M sååklart men den var skön och billig!
oj vad man hittar kläder nu på sistonde, allt är skolan fel juee!Om man gick i skolan som man skulle så har man mindre till för fönstershopping (jag är bra på särskrivning) haha

Jaja...vi får väl se hur det blir på Onsdag med färgninge men det lät iaf coolt!
Imorrn ska jag på ett möte med re:publik, ska bli skoj!
Sen blire boxning! YEAH!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback