Lugnt lugnt lugnt!

Så kan jag beskriva min dag idag.....
Har små kikat på en rödvinsflaska men låtit bli den... det finns en dag imorgon
Påskmaten bestod av : köttbullar med pasta och för att få den mer exotisk så hade jag Ají på ketchupen! Tro det eller ej men det var gött. Bull är en schysste eftersom hon stod ut med det och firade "påsk" med moi!

Guldstjärnor till Bull!! Minst 10 av 5 möjliga

Hade tänkt att se en viss person spela idag men jag pallade inte...apropå spelningar så har jag sett massor av rekla....jag menar massor av marknadsföring för SMK. Lite lustigt för jag hade inte ens hört talas om dom innan och nu när man vet vilka det är så finns dom överallt! eller så kan jag bara ha fått upp ögonen för allt som talar för dom ....

Just  nu vill jag ha min drömprins här eller åtminstonde undertiden-drömprinsen som står ut med att jag inte pallar laga världens godaste mat och som tycker jag är söt i mjukisar samt mina glases. han ska då tycka Bull är en av världens skönaste människor och tycker om att skämta med oss, en som tar sig själv med en nypa salt.

Sen ska han tycka att det är så himla mysigt att klia på pepitas arm! 

FOCK jag kommer inte hitta honom hahaha

ja nu kan ni säga det med mig.....

Bip me up scotty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback