myspace..

nu ÄNTLIGEN pallade jag göra om min myspace sidan! phuu! hahaha

check it OUT!
www.myspace.com/pepitaaraya

Om man inte kan visa upp sig i världen får man visa upp sig i world wide webb:en

Jag har ett liv, jag lovar! Mina ögon går i kors!

Undra om man kan chatta med någon utan att dom förväntar sig att man ska bli kär och sånt...kan man typ bara vara från chat till riktiga vänner eller ligger det en underton i alla chatcommunitys att det ska hända nåt annars är det dåligt? Pepita snackar ur nattmössan...ena ögat tittar åt sängen medan andra tittar på skärmen

Nu måste jag sova...men min svank är inte glad så det blir väl att sova på mage igen.

bip me up scotty...(lr john blund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback