Natten till Tisdag..

Har inte orkat skriva nåt på några dagar, kanske för att jag har så mycket funderingar i skallen som jag bara inte kan formulera riktigt. Är lite småförvirrad över vissa tankar och handlingar jag gjort...och nu har jag min kära vecka snart så det gör ju inte saken bättre..(kul för dej att veta huh? hehe)

Kan ju visa lite bilder iaf...i lördags var jag ute...fast jag inte skulle ha varit ute eftersom jag hade en jobb helg men att erbjuda sprit till pepita är som att ge godis till småbarn...går ej att tacka nej til med andra ord! haha

Vikket som...jag och pellie var iaf på Underbara och träffade på en polers vid namn Tobbe aka Tord:
lordi
han e en jäävel på miner :) kul humor så det var inge krystat drickande och pratandes utan schysst snack! det är han som ska haka på Smk den 11.e så det blir kul!

Efter en öl och han skulle möta upp polers och vi skulle möta upp polers så sa vi hejdå och så skulle vi höras under kvällen!
Vi tog t-banan till nästa destination...
pellie31mars

Visst är hon söt när hon sitter fint på t-banan på väg till staaaan :)

Iaf...kom till festen som var lagom utslagen men hade iaf glada miner att se eftersom jag inte träffat dom på ett väldans bra tag! Drog i oss jevlit mkt sprit på jevlit kort tag och om du nu tänker..alkis så fock off! hehe...(me likes 2 say that)
Iaf lagom dos alkohol då? whatevaaaaaa..så drog vi oss tebaka till gamla stan och gick till skeppsbar


Stanna inte så länge....tog t-banan hem efter en stund vid debaser kön som fick mig att nyktra till och inse att sängen vore nog skönast att besöka så vi drog oss hemåt..väl på Gullmarsplans plattform så skrek några norrlänningar....det var kul att höra deras dialekt...dom pråååaaaaaahtar rååååliiigt!

Jag ringde såklart sirHenry i ren tristess....han har ringt mig 7000ggr om när jag legat och såååååvit att jag tyckte han kunde gott få sig ett samtal att rååååa mig med...hehe men han svarade såklart inte...MORR

insett att jag kanske ville att en viss person skulle höra av sig igen..men det är kanske nåt som spökar...det går nog över imorrn!

over and OUT

Kommentarer
Postat av: Karin

naaaaaaaawww.. baby vad jag saknar dig!! det är så skönt att läsa lite blogg och få en dos gaby varje dag :). Din oslotjej

2007-04-03 @ 14:14:42
Postat av: Sara

Jaha...så det är så ditt "normala" liv ser ut...har precis läst alla dina bloggs. Är det den färgen som du vill ha på din myspace? :o) Du verkar inte få gång "skapandet" av en personlig sida. Skumt...du som är så duktig på datorer och allt som har med teknik att göra.

2007-04-03 @ 17:18:07
Postat av: Pepita

*mitt hjärta smälte!* Fen va man saknar Karin i sthlm!
pöss

2007-04-04 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback