Pirrigt!

Jaaaahaaa..har sovit ca hm...4,5 h inatt? Är grymt trött, höll på att somna i klassrummet...
Orkade dessutom inte gå upp och platta håret, tyvärr blir det så ibalnd...orka!
Jag såg hemsk ut idag och hela Stockholm fick bevittna deta...i'm so solly people! Speciellt tills tackarna som såg mig imorrn, de trodde säkert döden var där för att hämta dom :)

image53<-----så såg jag ut i frisyren + att jag gäspade så mycket under hela dagen!

TROTS detta så åkte vi till ett väldigt givande möte! hade det inte varit för att jag är så extremt trött så skulle jag skutta och hoppa av lycka..men det kommer det kommer :)

Imorrn blire hårfärgning, förstod inte riktigt konceptet utan det hela men det blir säääkert coolt :) Om inte så växer det ut..plus att nu ska ju turbanen vara inne!

pepita tröstar sig redan....

Men jag vill då inte ha turban, men jaja skönt att veta att det går att fixa på nåt sätt!

orkaaaaa!!

bip me up scotty

Kommentarer
Postat av: nina

blir nog asa bra stumpan!! får se det ikväll. I´ll call ya later. pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback