SNEEEEELA?!

Jag vill klippa mig..har varit på en konsultation för att färga om håret idag men hon ville inte DUMMA!

Men inte ska Pepita ge sig icke! *stridsmundering på G* ska till Björn Axen och fråga en till person HA! (dom kommer säkert säga same shit...but different)
Vill klippa en coool frilla oxå är rätt så trött på mitt långa hår, det ser lixom alltid likadant ut, ja men come on! man vill ju variera sig lite, speciellt när jag haft långt hår så länge nu...( oj oj vilka problem pepita har...)

Mina vänner överger mig idag...nasseliten ska till FINLAND!? Jo jag vet jag tycker detsamma...jag menar Finland. Jag tycker synd om henne....hehe..

Bull ska såklart sova borta idag så jag får inte någon att sova bredvid idag och larva mig med heller, Boop hon ska till nikkepikke och överge sitt blod för lite nookie *morr* hehe nääää...hon e bäst jag får ju klippa mej och allt för hennes money!

Så vad ska Pepita hitta på? Får panik!! Jag hatar verkligen att inte ha något planerat får lite nästan känslan av att vara instängd när jag inte vet vad som händer men jag försöker få mig att lugna ner mig, jag ska ju på Debban imorrn!
Blev påmind att 300 har kommit ut, me wants 2 see it, plus att man fick sig en liten gåva från handelsbanken..bio biljett.....Cash is king!

jaja nu väntar vi med spänning om Pepita får klippa och färga håret!!

Håll ut! Det kommer meraaaaa...

Över och ut!

Cry for you-September

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback