solBRÄND

jahapp...ingen föreläsning idag fick man veta när man stod i klassrummet 08,59 och föreläsningen skulle ha startat kl 9,00.

Wiiee!! Så vi dvs emmie,patty,emma,carola,josefin,mimmi,belinda och en till tjej (som jag tyvärr inte vet vad hon heter just nu...va feeeen! jag e NY i klassen!) och jag såklart begav oss ut mot vitabergsparken det var lovley! en mysig förmiddag med sol och sol :)

Jag tror att det kämpigaste jag gjorde under förmiddagen var att lägga mig på sidan och ibland på rygg, så varierande huh? ;)

Jag fick nåt på köpet....några nya fräknar som numera pryder min nos och en rödare nyans på ansiktet! Jag menar hur ofta händer det att jag bränner mig? Nästan skandal men jag ger mig det händer väl alla :)
Försöker föra över bilder men min bluetooth inte vill! dumma dumma...

Nasseliten skulle hänga med sin kompis idag och pellie övergav mig för att betala räkningar i norrtan, ja så vad hände med lilla pepita då? Frågade M:u om han ville hitt på nåt men han skulle spela en massa fotboll inför match och så frågade jag M:e men han var redan busy...frågade S men han skulle träna och sen gav jag upp, fanns ingen ork i min kropp att röra mig utanför denna lägenhet! (jo jag e laaat) kanske pallar mig ner till ica...men det är bara kanske ;)

Eftersom ni var så duttia och läste den mest ointressanta inlägget så får ni en flumbild på mig :)
image43
wohoooOOOOO!!

bip me up scotty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback