TJOOOOHOOOO!!

Pepita har varit och tränat idag!!! wohoooo!! *applåder*..tjuuuuhuuuuuu!!!*...*folkmassan tjoar och hurrar*

Hejaklacken tar upp de vita papprena och skriver: GO GABY GOOOO!!!
*gaby kanske behöver söka hjälp??* NÄÄÄÄÄäääää!!
Känner mig så pepp efter det att jag har lust att träna igen!

BLÄÄÄÄ!! *GÅSHUD TILL MAX!!!!* hade teven på i bakgrunden så kom reklamen för nån jevla fotreklamsgrej...där du hmm;ar "fötterna demonsterar..lalalala" så ser man ett par fötter och tårna som sjunger BLÄÄÄÄ!!! *hatar fossingar!!*brrr... detta får man för att man halvt som halvt ser på tv4 debatt.

jag ska beställa min ray ban idag TJOHOOO!!
image49

Visst e dom fuuuula?? så käääääär!! aaaaah löööve!!

över och ut :)

Kommentarer
Postat av: nina

ja du, tur att du vet att dom e fuuuula sooooom stryyyyyk iaf ;) love ya geek puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback