träning...

måste ta mig i kragen!

Har iallafall tagit tag i en sak och bokat in mig hos frisören för ny hårfärg, yeay! Den 25:e ska Pepita omvandla sin nya frilla ännu mer!

Är sugen på nya solisar...ska hitta två par iår hade jag tänkt. Ska be chefen beställa ett par wayfare iaf...*nörd*
Men förrutom att dom e apafula så är dem sjukt sköna! Sen ska jag nog köpa ett par marc jacobs pilotisar..dom e najs!
(en massa ytligheter nu...)

Jag vill verkligen inte sitta på mitt ass hela dagarna och den dagen jag lyfter upp mig härifrån får en lyftkran hjälpa till...NO WAY! Jag mååååste, hatar bara att jag har ont i halsen så jag kan ju inte träna men jag ska nog skita i det imorrn jag mååååste!!


Tror det är nåt fel på pepita....kollade på christine på tv:n och kände tårarna komma när det var nån löjlig scen..jag menar det är ju faktist en komik serie!!
Sen så nu kollar jag på American Idol, och efter 1min kände jag hur ögonen vattnades igen...vad är det för feeeel??

jaja...pepita är stark!

Kramar och pussar lockar Pepita...


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback