Vilken antiklimax...

sepe sepe sepe sepe!!!!!!!!!

Pepita är arg..mkt arg...nästan rasande arg! BAH! Ett mindre missförstånd mellan receptionisten och mig, så bokade hon in på mig på elva passet fst jag bad om 12....SUCK

så nu blire ingen färgning för pepita....

pepita är ledsen...

Jag vet att det inte är mitt fel men trots det så får man ett dåligtsamvete som om jag hade skriit upp fel tid, men det har jag inte!

Har tid den 30/4 kl 11:00 SÅ nu.....om hon ringer mig kl 10 och frågar var jag är så bränner jag ner placet....nääh okey inte riktigt men då!! då....ska jag inte boka in mig där! * oj vilken häääämnd!!*

Nu ska pepita sminka sig och småbabbla med sig själv, vilken besvikelse!!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback