Farväääl

min kära MAC! Nu ska dumma skolan ha tillbaka den och låter mig inte behålla din i min famn längre..*tår*

Är hel genomfrusen och grymt trött just nu...dricker lite varm thé för att få ihop värmen så att jag kan gå å lägga mig. Har nämligen jobbat på Pride idag och det vart kaaaallt! Hade jätte skoj och trevliga(läs:fulla) människor som ville prata (läs:sluddra) en massa med en. Men skoj var det minnsan!

Nu kom hampus som uppskjuten ur en kanon för att värma Pepita som frrrrryser så...skulle iförsej inte tacka nej till en varm manskropp som skedar mig till sömns...kanske lite kli på armen som extra bonus för att man är så go? hehe
Det ska jag drömma iaf, då kanske jag får ihop kroppsvärmen i huvvet åtminstonde...

over and out!

ps...har två pride biljetter....och mina killkompisar vill att jag spenderar dom med dom såklart...jag vill oxå men jag e PANK!ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback