Helgens eskapader...

Hade en skitaskoj helg! Så skulle man kunna sammanfatta den...
Var för första gången och såg Pride paraden och hela tillställningen var super kul! T och hans pojkvän E hade organiserat så himla bra! De kom tidigt och tog med sig massa fltar som vi kunde ligga/sitta på..sen hade dom mängder, då menar jag määäääääängder med vin med sig. Man fick i sig en aningens, plus att solen dök upp så man vart ju pangfull...*fniss*
Jo och klockan var typ 17 då man började känna sig som en diva...men alla som var där kände likadant så vi var alla jämlikar! Vi var allt som allt...hm *räknar* typ runt 20pers? som kände varandra dvs..annars var det smockfullt i övrigt.
Sen rindge nasse mig och ville att jag skulle dra mig hem till henne..hehe det tog ju ett tag för pepita att ta den resan, plus att jag skulle hinna träffa H och G och krama dom och mingla lite samt att bli av med biljetterna jag inte skulle hinna utnyttja..
Det gick så smort men jag gav ett löfte: Nästa år ska jag inte missa att festa med dom plus J såklart!
Skulle vara kul att klä ut mig till dragqueen...(ja queen, inte king. Blä)
Åkte till nasse så åkte vi tillsammans till världens ände! Dvs Åkersberga på poolparty, det var värt resan! Hade skitskoj, vart mkt poolbad och kombinerad alkoholintag (tur för pepita att det fanns en mycket grund del i poolen)
Mycket mingel och så fick man lära känna nya mycket intressanta och träffa gamla mycket intressanta som man inte träffat på hm..ett par år? (times flyes)
Hoppas vi alla ses snart igen!
Fick någar timmars sömn..gick och la mig vid hm halv sex...skulle upp 2h senare,hehe
Men jag kom upp iaf! sen så ringde jag syster när jag åkte förbi täby, hon var hemma hos N så jag gick av där och fick frulle och några timmars sömn sen åkte hon, jag och N till ett bad ställe, det var vid klippor. Där man fick bada NAKEN! ja såååklart att det fanns nakna GUBBAR där...fyfasiken!
Jag önskar inte den synen ens till min värsta fiende mans kroppar är inget att hurra för direkt. Iaf inte nakna men med badshorts kan man dregla men annars ser det bara äckligt och opondusaktigt.

well well...nu ska jag käka!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback