Jag har gjort nåt dumt...

Karma...ja jag tror på nåt sätt att det man gjort mot andra kommer slå tillbaka på en. På ett eller annat sätt!
Har grymt dåligt samvete över hur dryg och dum jag måste ha verkat, eftersom jag hade ett antal promille i blodet så kan det mycket väl ha varit så. Jag är inte dryg eller otrevlig men just då, jag då orkade jag inte..jag hade brådis och det regnade...
FÖRLÅÅÅÅT, jag hoppas verkligen att jag blir förlåten och att du inte hyser några agg mot mig eller skapar någon slags voodo-docka a la Pepita....för jag menade inte att vara så otrevlig!

Snackade med systeryster om detta igår...jag hade förträngt det innan. Då när samtalet var i full rulle känner jag hur ångest känslorna bara kommer till ytan och hur illa jag tyckte om mitt beteende...ja jag hoppas inte det togs så hårt iaf...

Nu väntar jag bara på att min teori ska motbevisa mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback