Att stöta på ett ex...

Är extremt jobbigt.
Träffade ett ex idag, Valpen för att vara exakt och det kändes,,,,konstigt
Han såg mig och jag såg honom strax utanför H&M och båda stannade upp i chock....han gick snabbt ifrån innan jag ens hann säga hej.
Han kanske tyckte det var otrevligt att träffa på mig medan jag hade tyckt att det hade varit kul att säga hej och avsluta det konstiga med nåt bra. 
Så efter det vart jag lågstämd och börja tänka på hur värdelöst det är att träffa någon och bry sig om honom för att sedan att tappa det helt och låtsas som allt det vi upplevde tillsammans faktist inte var värt något. 
Jag menar man kan väl vara trevlig? Jag brydde mig extremt mycket om honom och bara för att vi inte är ihop längre så försvinner inte min känslor med det. Han finns fortfarande men bara inte i min omgivning.

Så jag kom hem med en klump i magen och var nedstämd, jag kom ihåg hur hemskt det var när det tog slut och hur hemskt det är att inte ha den personen i mitt liv efter att vår förhållande tog slut...usch...

man tänker lixom inte positivt på framtiden då...

blä för valpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback