Kärlek...och hans EX

Okey, jag känner mig helt oresonlig...samtidigt som jag känner att jag har Rätt att tycka så här...
Vad skulle du tycka om din respektive:
1. Pratade med någon på telefon låååångt ibort från dig, typ gömd bakom många dörrar när han/hon vanligtvis brukar ta sina samtal i närheten av dig?
2. du får dra ifrån honom/henne vem han pratade med...
3. Han/Hon säger : en kompiiiis...*man ser att han/hon ljuger*
4. Han/hon säger: ja det är en tjej/kill kompis som jag har legat med...och ja vi ska ses idag....
5. han/hon stänger av mobilen sen så att du inte kan nå honom/henne...
6. När han/hon väl satt på den igen så SITTER DOM HEMMA HOS HONOM/HENNE och KÄKAR MIDDAG?!?!!?

...........Var stans utbud av restauranger för begränsat?????!!!!

Ja som ni märker är Pepita avförbannad....jag ska ut..jag ska ut och glömma detta för en stund...

Har haft en vinterdepp grej som vuxit sig större...jag är trött på allt, lagom deppig och så är man svartsjuk..come on! Jag är ite typen som blir svartis!!!! Jag HATAR detta...

Jag är trött...jag vill inte ha det så här mer...

Jag önskar att jag var ensam...singel och inte behövde känna så här eller vara i situationer jag inte kan hantera..


MEN ni där *pekar på DIG* kan du vara ärlig? Hur skulle du reagera? Är man en dramaqueen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback