Min Ex kex vecka?

Jahapp....kan sammanfatta gårdagen med ett ord: SKITSKOJ :)
Jag sket i allt och bara hade skoj med Pellie och vi drack drinkar och dansade som idioter :)

Det första jag möttes av när vi hade beställt vår drink och var på väg in i dansgolvet var att någon satt på utkanten av scenen och sträckte ut armarna med ett stort leende på läpparna...*jag hade inte på mig linserna så jag trodde det var nåt sepe först* men sen såg jag att det var Empadempa!!(ex och ex...men vi dejtade iaf...)
Han var fullare och gladare än mig...missförstod him big time...trodde han var där med sin kusin (som han sagt är längre fast han är yngre på ett skojigt sätt) så när han sa: "kuuuurstiiiin" så trodde jag kusin och sträckte armen högt upp mot taket som visade en långperson med gesten...han tittar på mig lite konstigt sen skrattar han och gör samma gest och säger "Jaaaa kuuurstiiin".
Sen kommer HON och det var inte kusinen utan Kristin! Hon är btw längre än honom men hon är ingen jätte direkt...PINSAMT!! well well...shit happens :)

Sen kom lo-fi fnk på scen! *kärlek strömmar från topp till tå* åh åh....var Leo var snyyygg, dom är helt sjukt bra på scen och alla dansade, kände att det tog mycket bilder mot min riktining när jag stod där/hoppade vid scenen så vänder jag ansiktet på höger och ser att det är Unni Drougge & co som tar bilder på varandra och hon på sin son såklart :) Jag stod bredvid Unni Drougge, min favvo person, en person som jag älskar att läsa blogg,böcker från :)

Sen när dom, spelat klart har jag och Pellie beställt en till drink och rör oss från baren till dansgolvet ja då...då träffar jag ännu ett EXDEJT! fyfeeen, jag som var så elak *skäms* mot honom på gotland! Han var så söt mot mej när vi dejtade och gullig på gotland men det var samma kväll som jag träffade E så...jaaa...det slutade med ett dåligt samtal på mobilen när jag gick ifrån honom mot E's bil..jag såg att han såg mig och jag försökte ignorera...

det gick...när han närmade sig så gick vi hem :) FÖRLÅÅÅÅT!!

så nu...nu e jag glad..hade en lyckat kväll och ser fram emot ikväll..TJEJKVÄLL...look out! ;)

pööss

Kommentarer
Postat av: Empa

Ja, jag var full - riktigt full. Ho ho. O jag gick hem tidigt för jag blev vintrött.

2007-12-24 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback