snart äre jul igen....

Ja, nu skäms man en aningens. Sen har man ju skjutit upp detta på ett tag för att man skäms så mkt över hur lång tid sedan man skrev så.... blir det typ en ond cirkel.

SOLLY!!

Jag är nollställd just nu, jag är inte hungrig men vet att jag borde äta. Har haft det så ett tag nu, whats wrong?

Igår var jag och lellie ute och fixade kläder till E, han stod i provrummet och vi hämtade kläder, allt ifrån en mössa till jeans till vinterjacka.
Vi hittade en massa...plus att han köpte ett par brills hos mig, han är såå FIN i dem!

ehm...ja skriver mer sen nu ska jag handla nåt att dricka iaf hehe

*oinspirerad*




Kommentarer
Postat av: Lellan (som har alldeles för mkt fritid numera..)

haha, buu för Gaby!
härmed förklarar jag din blogg officellt död.
R.I.P

2007-12-17 @ 22:56:00
Postat av: nina

hahaha, I´ll be at the funeral, what time was it now again? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback