Ångest

Fy fan vilken ångest jag har.....

Mår dåligt över att jag drack alkohol i lördags och att jag ätit som en gris...ångest över att jag ska ha prov på torsdag och att jag inte vet vad som händer om en vecka....

Jag vill bara ligga ihopkrupen hos min Valp och känna hans närhet....
Han frågade hur väl jag trodde jag kände honom och det fick mig att fundera om hur nära man kan komma honom....
Jag känner väl honom rätt så men typ...lagom mkt? Men det finn så mkt mer hos honom som han inte visar mig. Han är så företegen om hans tankar och rädslor att jag blir skraj, tänk om han aldrig skulle lita på mig? hm...han är nog medveten om hur han gör men frågan om han inte vill låta mig komma för nära..'

Jag vill få svar, jag har ÅNGEST!!! Jag har ångest och jag känner mig FET! ska få m,in mens snart och det är väl därför jag mår så hr men jag vill bara gråta...fy fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback