Söndag

Idag var det verkligen en riktig söndag....jobbade fyra tråkiga timmar men sålde mer än igår...trots det kändes det som om jag jobbade 10 timmar av trisstes

Känner mig lite sådär småfökyld och extrem varm, känns som om jag sitter i en bastu fast jag sitter i ett rum där elementet är avstängd förhoppningsvis är det datorn som gör det hela för annars e jag sjuk..

Vaknade idag med en mkt besviken känsla i magen, drömde att jag och valpen sov ihop så när jag vaknade imorse så vände jag mig om för att krama om honom så slog jag handen mot väggen för det var det enda som fanns bakom mig.. :( Niniz fick mig att börja fundera om det verkligen var så bra att vi inte hade pratat så mkt efter att jag rest som om det vore skumt att han inte saknar ihjäl sig efter mig, men vi har ju båda varsitt liv och det måste levas även efter nyår men trots det blev man fundersam..behöver inet bli fundersam men men..det är ingen stor grej utan baar fick mig att tänka lite. Jag snackade med M.E om hur man kunde se sig själv i framtiden och med vem lr om man bara kunde se sig själv...jag fick dubbelsyn...jag kunde verkligen se mig med Valpen i framtiden och bo ihop i sommar och se alla tjafs om städningen (hehe...såklaaart) och se oss ihop men andra sidan såg mig ensamen i sthlm i min lya fast då bodde jag med Helan och pampus, jag vet varför jag såg den visionen. Jag vet att han är kär i mig han sa det själv men eftersom allt är så komplicerat med hans jobb och sånt så blir det lätt att man tror att man drar förhållandet själv...vi får se hur året blir det visar sig alltid. Men jag kan säga att jag vet med största sanolikhet att om saker och ting fortsätter så här så kommer vi bo ihop en vacker dag *stort leende*

Är en aning irriterad på mor min, hon har varken ringt lr mailat mig för att meddela hur hon mår, jag menar jag försökte faktist tala med henne inan hon åkte men då hade hon inte tid, jag meddelar mer om det sedan.
 Ska till csn imorrn och sen ta en lång promenad till skolan för underskrift sedan ska jag tillbaka till csn och senare på dan ska jag träna, visst låter det som en händelserik dag?*not*

Vill klippa mig! Ska klippa lugg och topparna vem vet? Jag kanske klipper mig kort! (yeah right..in my dreams) Men den dagen jag får pengar kommer jag iaf boka in mig det är iaf bestämt..

Fy faaan vad jag saknar hem till sthlm!!! Vill vara där både jag och hampus är lyckliga...vi är båda lagom låga dessa dagar...vill hem!! *hemlängtan till MAX*

*Har tid hos kuratorn på tisdag och det går ju inte så jag ska ringa och boka om tiden, hatar sånt här vore mkt enklare om jag hade kunnat gå med jämna mellanrum känns som jag har så mkt jag vill prata om men det glöms bort och grävs in i mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback