ännu en dag...(8)

på jooooobb....oh my vad jag var trött eftersom jag inte kunde somna igåååår.,,,

jaja det hela slutade men att OT inte ville radera mitt nummer, men jag försökte iaf!
Om han inte slutar med sin dryghet kommer han inte få ta på Pepita igen, jag står fast vid mitt beslut :)

K ringde mig idag! En mucho trevlig överraskning! Jag blev himla glad och fick veta att hon och D kommer hem till sthlm nästa vecka!! Det betyder att vi vill alla parta ihop! Så nästa Lördag blir det utgång, några förslag på var vi ska ut nånstans?
Helst bra musik och billig inträde så kan jag tänka mig att besöka plejset! ;)

Imorrn kanske det blir en mycket skrattig dag..i hope so anywayz :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback