Bekännelser..

1)Har skaffat mig ett nytt beroende...
Jag är beroende av att läsa Calle Schulmans blogg, jo det stämmer bra det.
Inte för att jag kollar en gång om dagen, om det ändå vore så.
Men jag kollar så ofta jag bara kan klicka på "bokmärken" (ja! JAG VET!)
Kan inte sluta läsa skiten och helt frankt så älskar jag skiten, den skiten är pepita attraherande så i mina väldigt så opartiska funderingar så tycker jag att skiten inte är skit utan hel kul!

2)Känner som om alla vet vad jag kommer göra för bus, känns som om alla som inte ska veta det kommer få veta det. Och pepita kommer stå där med slokande blick och repeterar mantran för sig själv;
" jag gör aaaaldrig detta, karma, karma karma...vad har jag gjort?!"

3)Jag utnyttjar verkligen internets förmågor till max.. kollar alltid upp om folk som är i min närhet eller har funnits i min närhet om de har fått nån ny träff på internet, då menar jag inte dejt utan om dom gjort nåt nytt och speciellt jag inte vet om som gör att de dyker upp fler ggr på google...stört va? Nu är ni liiiite glada att Pepita tränar som hon gör så att hon slutar snoka efter era skelett i garderoben!

Pöss från tant weird


Kommentarer
Postat av: Lauri

Jo, när man är så rastlös om dagarna som jag, så blir man beroende, jävla dokusåpa i textform. Tidigare läste jag Alex väldigt noga, nu har jag börjat slarva med det och läsa Calles mer. Han är ärligare och mer avslöjande men även kanske mer överdrivande än Alex, jag tror att det är just därför jag gillar honom mer, som gör honom till änmer spännande och intressantare att läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback