blahaaaa (3)

Jahapp nu är det bara 3 dagar kvar till sjag är ledig och prick kl 17.00 (när pepita ska avsluta sitt pass) ska jag visa upp mitt fake sms för konduktören och ta mig hem...Japp! Du läste rätt jag tänker smita liiiite tidigare för jag har varit så jeeeevl dutti och stått ut i då 13 hela jeeeevla dagar!

Jag är så himla trött, så trött att mian ögon svider och min nacke spänner men jag kan för fasiken inte somna! med tanke på hur sent  jag somna och hur lite jag sov inatt så är det ett under att jag kunde vara så sympatisk mot kunderna! ;)

Jag ska iaf göra nåt efter jobbet imorrn, det betyder att träna Bodycombat (ångeest) och sen kanske Boop, pellie och J ska ses och hänga lite på nåt fint litet ställe som många söta pojks går förbi så att vi kan dreeeeegla lite!
(måste förklara det där med bodycombat=ångest, jo för varje gång passet är avslutat så vill jag a) kräkas b)dö och till slut så känns det som c) att jag skakar i hela kroppen av värk,,,men det är en härlig känsla när man suttit i bastun ett tag...man känner att man lever helt enkelt!)

Kände för att inte göra nåt efter jobbet idag, tyckte så synd om R när vi sågs efetrsom jag var så sjukt seg att jag inte ville göra samma sak mot L så vi sågs inte idag som det kanske skulle ha gjorts men, hade han haft facit i hand hade han tackat och bockat...(eller är det tvärtom?) well well....

Så nu ska jag till badrummet och lägga mig i badet en stund så att jag blir heeelt relaxed och sen sussa tajm!
Ska drömma om fina grejer!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback