Bortamatch inställd (11)

Jaha...Så nu blir det sova i min sköna säng igen, utan några snarkningar och det bådar gott! :) Det känns faktist ganska bra, nu slipper jag tänka.., man vill ju gärna träffa någon nån dag och faktist bli kär! det känns så jeeevla avlägset bara....men den dagen det händer så kommer jag bli glad (oavsett om det är olycklig kärlek el lycklig...för då kan man bli kääär igen!!)


Idag var jag grymt trött, så på slutet av jobb dagen ville jag hem...hem och SOVA men! Jag åkte duttit nog till Sats och tränade dansaerobics! (snapps för pepita) sen var det lite magträning sen så kröp jag in i omklädningsrummet
Somnade fintfint på t-banan hem och såg lagom sepe ut haha

Så idag var det 11:e dagen...

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback