dryghet...fy feeeen! (9)

Jag hade en sjuuuukt lång dag på jobbet idag, tror det kommer gå fort imorrn (ihope so anywayz!)
Sen var Pepita dutti nog och gick till gymmet sedan och hade skitaskoj! (tror jag börjar bli beroende...gooodie!)

Vaknade mitt i natten inatt och såg att det var för att min mobbe hade vibrerat mot nattduksbordet (wow vad det var ett oanvänd ord hos mig) eller snarare byrån så såg jag att OT hade sms:at nåt jevla kryptiskt,,,,men sen så översatte en liten tjej på 17 somrar vad han menade...såååklart (pepita e gammal och förstår inte "hood" snacket) så jag hörde av mig tillbaka på hans fylle sms, men så svarade han sååååklart inte...jahapp...fylle OT kan skicka men nykter OT kan inte det.,...låter som de flesta jag träffat på sistonde...dryygooo ( i really disslike drygosar)

Mina nya brills?


När Pepita varit dutti och tränat klart så hade systeryster hört av sig och sag att "alla"  skulle ut ikväll och då ska inte lilla partysessan missa sin kväll med kompisar så jag drog på mig pardypardy-humöret och drog till favvo plejset, nämligen SÖDER!! Eller ja...iaf debban och så...så vi började med en öl på skeppet och sen så drog vi sååklart till Debban (min käraste debban) och hade skitaskoj, det var länge sen vi var där J, Boop, M och jag sen fick man träffa m's polers oxå och dem e så schyyyyyssta! Men så vänder jag mig om och vem står inte där om än baboonass? '
(hehe solly men om du läser detta borde du fnissa lite för det var nästan lite gullit) Ja men inte hälsar han och jag tror verkligen att han såg mig och sa det till sina friends, för dom snegla på mig hela tiden..el så var det för att de tyckte jag var sööööt hehe *bröstar upp mig*
Jag kände mig som ett stort lejon som bara ville revir märka debban, MIN DEBBAN!!Låt bliiiiii!! Schooooschoooo!! Bort bort!! *morr* Gå till medis istället...*grrr* men men...jag skötte mig fintfint och lät det gå...jag skulle ändå inte in men hade jag det så hade jag bara ignorerat, J kunde ha sagt "hej" som empadempa :) well well...:)

Sen så fattar jag beslutet att inga fler drygo så jag bad OT avlägsna det nummer som är mitt från hans mobbe så att han inte sms:ar mig igen mitt på natten och efter några sms fram och tebaka så förstod han det :) Så jag förväntar mig inga fler fylle-sms nu *tjoohooo* drygo får man nog av på jobbet, drygafeda kunder måste man tåla, the rest....ja ni kan ju facka er själva ;) PÖÖÖÖÖSS!
Det betyder inte att OT och jag inte kan höras på msn för det är fintfint :)
jaja....nu ska jag fixa och trixa sen sussa tajm för det blir mera och mera jubb, imorrn kanske det blir debban igen men den gången kanske det blir ingång oxå!!

Aj löööv juuuuu ahl! (spec, killen som gav mig en cigg på debban,,,han va goooo)
nattis!!!

beam me up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback