fredag

Bortamatch igår och det var en bra match! J
ag är mkt nöjd om inte liiiiiite trött...snarkningar gör inte under för min sömn! hehe...men J var så söt så det gick inte att väcka, jag fick finna mig i det helt enkelt!

Pratade med N på vägen hem och hon fick mig att komma ner på jorden;
" ja det var nog inte första gången han tar mig sig hem brud....."
Och jag blev faktist inte sur eller nåt utan denna gång så blev jag snarare upplyst, ja hon kanske har rätt...jag tar det för hur det går helt enkelt! Jag hade jätte trevligt igår och så var det...hihi det var givande...och upplysande haha sen förväntar jag mig inte mer än vad ödet ger, punkt!

Har ännu inte snackat med min soulmate men jag vet inte om hon vill veta nåt, vi brukar alltid hoppa på varandra med frågor om diten och daten för vi berättar ju allt..absolut ALLT för varandra men hon har inte frågat nåt...nåväl

Har lite skamkänslor, har inte träffat nasse på en evighet och så hann jag inte igår, borde ha skitit i träningen och kramar om henne ist....i miss her, ibland önskar jag att jag hade mer tid på mig eller om jag kunde dela på mig men ändå uppleva de båda jag upplever! *i wish i wish* fy fan sen åker hon bort på semester..och jag kommer jobba hårdare än en arbetsnarkoman...suck..life sucks..just i detta avseendet iaf :/

jaja nu skriver jag för mkt tar en paus nu

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback