FUCK! Vad det gör ont!!!!!!

Mens...ja MENS!!!
Killar, tänk er detta;
Vi sätter en fetståltråd och hänger fast den på pungpåsen och den ståltråden bär en 200kilo tyngd på den...så går du omkring med den hela dagen, men så till och från så känns det som någon tar tag i den tråden och KNYCKER TILL...AOUCH!!
ja så..SÅ känns det...fy fasiken!!
Nog om detta så finns det ett par saker jag har att skriva för övrigt :)

Calle schultsman måste ha en liten...förmåga så som han måste hävda sig, men av någon anledning så blir jag beroende av hans blogg...sepe, man undrar om han någon dag kommer förvåna mig med någon slags ursäkt? fast å adra sidan skulle en del av mig bli besviken, sick japp :)

Idag vid T-centralen sa konduktören att vi alla skulle ha en bra fortsatt dag och att vi ska se till att le lite mer mot varandra, ja då kan ni räkna med att vi alla som satt där började le och fnissade mot varandra...TACK KONDUKTÖREN!

idag blev jag och W uppraggade när vi tog en liten rökpause, helt nykter var han och ung! Ingen äcklig blingblingsvettig gubbe som försökte slajma sig, det var väldigt uppskattat, men tyvärr fick han inte nåt för det...stackis men det var riktigt gulligt!

var på ica idag och köpte hem lite förnödigheter och eftersom Pepita ska fortsätta med sin träning två ggr i veckan minst så vill man börja komplettera med nyttig mat på kvällen, sen så helt plötsligt står jag på nedre våningen av ica och står och kollar på spel, hm....spel? ja...så tänkte man som en gammal mormor att vem vet när jag ska ut igen så då kanske man ska ha lite kul tidsfödrift hemma oxå?
Anywayz....jag köpte Uno...kul va? Men när jag skulle därifrån så svänger jag till vänster gång och så ser jag något mkt upprörande...DET SJUKASTE, LÄSKIGASTE BEBISDOCKA NÅGONSIN!!
Se här:


Hoppas du inte får mardrömmar...

over and ooouuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback