jag ser för jääääävlig ut....(13)

men kan inte sluta le som en idiot!
Jag hade oplattat hår, ovårdad klädsel...(ja en t-shirt kan se helt för jeevla ostruken ut) minimalt med smink ( a girl has to put her face on) men ändå.
Har lett hela dagen, hela arbetsdagen och mot alla kunder (som för övrigt var de mest reko kunder jag aft på en hel dag), varför undrar ni säkert? Jo så här är det;
Jag har
a) sett HARRY POTTER OCH FENIX ORDERN!!!WOOOHOOOOO!!TJOOOOHOOOOOOO!! *nerd alert*
Jag måste säga stort tack till Nasseliten för denna möjlighet, hon är bäst!
Hon vet verkligen hur man ska göra pepita happy...hon gav mig för övrigt min Harry Potter-Box.
She knows my passion!
b) jag har kunnat sova riktigt bra inatt
c) jag hade bortamatch igår...och det var himla trevligt! Fintfint som jag brukar säga...
J var snäll nog och lät bli snarkandet och jag sov som en lite sessa..

Imorrn blir det jobb igen och då är det dag 12 av de 13 dagar jag har tills jag få rmina första lediga dag...jag hoppas på att folk runt mig tycker mucho synd om mig och skämmer bort mig!

over and out

Kommentarer
Postat av: nina

I think I spoiled u pretty darn good :) LOVE U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback