Lördagen...det vart supa!

Tjo!
är fortfarande helt sepe i huvudet efter gårdagen, har sovitt för lite eftersom Pepita gör som hon alltid brukar göra när hon festat hårt och somnat full och sent, dvs vaknat TIDIGT....*suck*
Åkte hem själv..ja helt själv (min vapendragare var i norrtan och hängde med sin family) så när jag kom fram till dörren så ringer min mobil...jahapp tänkte jag, vem kan det vara?( tänkte inte på att jag pratat med E tidigare på kvällen och kommit fram till att vi skulle höras senare när jag inte befann mig bland alla mysiga Debban gäster.)
Så vi pratade fram till fem (fråga mig inte vad det var för jag har vaga minnen av samtalet som höll på i tydligen nästan 2h, det var iaf en massa flum som vanligt. Dock högst uppskattad flum!)
Sen så vaknade jag vid 10, så ringde jag syrran så kom vi fram till att vi skulle bada!.......
Vilket vi inte gjorde naturligtvis....vi gick promenad till söder, fönstershoppade och shoppade sen var det raka vägen hem till mor för lite käk och sen en film..somna i 5min sen hit så jag är sjukt trött just nu.
Nasse är i gotland och har the time of here life! *avis* Men min tid kommer oxå ;)

Anywayz...nu ska ni få kika på mina fina friends som var med igår:

Köksgänget             Syrran & Erik            David flumleende    Fina Karin                Gulliga Camilla           Gangsta' Jimbo


Jimbo & Tord               Jimbo                      Matte

Jahapp, det var iaf mucho mucho alkohol och lite dans tyvärr...jag hade velat dansa lite...buu men äh! Jag hade skoj, var en helt gullig kille som var så söt mot mig oxå! Tyvärr så försökte han ragga på mig när jag gått över till
" jag är så full att jag faktist inte bryr mig ett skit" så han fick tyvärr inget för det, inte ens mitt namn fick han.
Men jag lovade att jag skulle hälsa nästa gång vi sågs på debban såklart! ( så dryg var jag ju inte?)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback