shit! INGEN ursäkt..

Jag hade glömt att skicka in en betalningsplan till csn för att jag bytt skola...ja....då var det nära att "ärendet" skickades till kronofodgmyndigheterna...OH SHIT VAD MAN KAN VARA KORKAD!
pepita är alldeles för dutti på att skjuta upp saker, så nu sitte rag och väntar ivrigt på csn brevet så att jag kan returnera den med pepitas underskrift...*hjärtklappning*

Måste skääärpa mig!

Är så jevla nojjig med pengar så att det går inte, man har ju fått ett mindre bakslag när man flyttade hem till kära sthlm igen men nu i augusti ska jag ha hunnit ikapp..men ändå!

phuuu...nu ska jag iaf ta och lugna ner nerverna lite och se till att inte noja, jag har ju pratat med csn OCH med kronofogden så att jag inte finns med i de "styggas" register...fyfasiken!!!

*djupa andetag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback