Skola skola skooola...

Jahapp, nu har allvaret börjat! Ska alltså börja med att vara en flitig student!
Är sjukt trött just nu men istället för att researcha så skriver jag på min blogg, hm...dutti pepita...

Har tränat idag med men känner att jag inte kan mer..imorrn blir det vila! Väl förtjänat dessutom!
pellie har lämnat pepita för att umgås med sin mor och syskon så det blir jag, hampus och alfons ikväll. Samt min kääära mac! *löve*

Karin ringde idag, hela vägen från Norge och berättade att David ska åka bort den helgen vi hade tänkt komma över till NORGE! Så vi skippar det och tar det på lönehelgen..(vilket påminner mig om att jag måste byta ut min helg då )
Ska snacka om detta med pellie och boop...så när ni läser detta och jag inte pratat om detta ännu med er så RING MIG!
Tänka sig att lilla pepita ska till norge...*PIRR* Det ska jag säga, det ser jag fram emot!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback