Beroendet

Nu ska jag kämpa emot beroendet!
Jag ska säga NEJ! tack och adjö till mitt akilles häl...buhu.. inga fler av er kommer ligga i en stor påse...jag kommer nog sakna den..kommer känna mig suktad efter en stor kall dos av den när det är som varmast ute men NEJ nu ska jag cold turka den i åtminstonde ehm...*försöker komma på rimligt datum*
3 veckor  jag menar 2 veckor!
kom igen, inga bu-rop här inte!!
Att låta bli COCA-COLA i två veckor är STORT jag menar, jag dricker ju det nästan dagligen så det är ju ett enormt steg att inte dricka det på två hela veckor! Sen kanske jag kan ta nåt glas bara jag inte trillar dit igen....

ja det var ett inlägg om mitt beroende, har du lust att lägga ner nåt beroende du med i två veckor så:
 feel free to join my journey!

over and out

Kommentarer
Postat av: Empa

Jag ska sluta röka, snusa o dricka kaffe. A big steop for the smoke-snooze-coffe-holic, and a small step for the none smoke-snuso-droge-holic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback