Helgens bravader

Tjena hejsan!
har varit en kämpig helg för levern denna helg igen och jag måste tillägga att jag tror jag börjar bli gammal...för jag pallar verkligen mkt mindre numera...
Var ASASEPEAPATRÖÖÖÖTT idag...helt förstörd
men..jag jobbade ändå duttit!
Jag vart en aningens imponerad utav mig själv, trodde helt seriöst att jag skulle somna på disken idag men icke sa nicke, istället sålde vi som aldrig förr (trots två handikappade anställda.) Ja...jag var inte ensamen om att ha festat till fyra tydligen och det tackar och bockar jag för,annars hade jag verkligen skämts.

Var på RE:PUBLIK i fredags och jobbade på Myspace tältet, det var skitskoj! Man fick mingla och så bjöds det på cider. Enligt pelie var jag en natural så det känns skönt att man kommer in i rätt bransch iaf, ska försöka fixa praktik där.
Vi tog mingelbilder och pratade med en massa...sen kom HAN dit...ja HAN med det stora H:et!!!!!
OH MYY GOOOOOOOD!
Jag trodde att jag skulle ; svimma,kräkas,stamma allt på samma gång och samtidigt som jag ville att han skulle stanna kvar och prata med mig (jo han kände faktist igen mig) så ville jag att han skulle dra så att jag kunna samla mig igen...sjukt....nästan lite bisarrt att en sådan typ ska vara den som fick min värld att snurra 480MIL /sek
ANYWAYS...pictures:


Lördagen:
jag började skriva världens redovisning om det men så glömde jag spara höhö så PALLA! tar det nån annan dag i think :)
men ni ska få se bild på La familia...nu e det en mycket sliten Pepita som skriver..


En skojig 25års fest hos E!
För mucho 2 drink men skojigt! Åkte därifrån vid fyrasnåret, så bli imponerad, jag är ingen zombie! (yet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback