Mänskliga behoov!

Jag vill inte ha det så här mer...jag vill vara nöjd och belåten! Vill sträcka på mig av belåtenhet och bara somna med ett leende på läpparna...när det sker så kommer jag hoppa upp och ner av lycka sen när jag vaknat igen dvs ;) hehe

Det blev en lugn och mysig midsommar med några snaps för många och lite för många falska toner från singstar spelet med La familia...jag hade en lagom skönt gammal-kärring-med-för-många-hårda-år-bakom-sig-röst idag när jag skulle prata med kunderna...hehe


Det jag är glad över att jag har semester eller som jag så fint kallar det: Ofrivillig semester jag kommer njuta av!
Det blir tydligen kalmar ist och det ska bli skoj att få träffa J i hans hem miljö sen så hoppas jag på att H ska vilja ha en rematch på singstar hihi...så att jag låter ännu mer bedrövligare när jag kommer tillbaka :)


over and out

"everybody....everybody in the house of love!!!....lalalalaaaaaa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback