Rålis med grabbarna

Tjohoooo!
Har kommit hem efter en väldigt slapp dag på rålis med the grabbs och min lillsyster!
Låg där och svettades och njöööt till fullo av värmen (yesh me is a latinaaaa) så blev jag helt plötsligt mucho sugen på öl...
kan det kanske vara all folk som gick omkring med klirrande systemet påsar?
vem vet?
Men anywayz så beslöt jag mig att sms:a grabbsen och se om de ville samma som jag och det ville de såååkklart!
Man ska tacka och buga för A & J's sug efter sol och öl :) Och N ska vi snällt nämna trots hans lilla korta gästspel :)
Efter två cider och lillsysters trötta ögon ( ja, hon drackbara coca-cola) beslöt vi för att tacka och buga för oss, med det var himla trevligt!
Måste göras om!

Massa studenter ute idag, fy fen vad jag hoppas att jag inte var lika pinsam på väg ut när jag tog studenten! Det om nåt fick mig att bli stolt över mitt beslut över att inte festa nåt denna helg utan spara på krutet till nästa helg!

Har El condorito i huvvet...kan inte hjälpas, tänker och tänker...analyserar och tänker ytterligare. Ibland önskar jag att man kunde stänga av hjärnan ett tag och bara vara blank så kanske man slipper nojan!

Kanske inte är så smart att låta saker och ting eskalera...vi får la se!

over and out

for now...

Kommentarer
Postat av: nina

eskalera? huh? whats on ur mind baby? love ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback