Södertälje, tisdag & onsdag

Åkte över till lilla småstaden Södertälje för att hälsa på Tord och se hur han har det där..Pellie och jag fick så slagga över hos honom så snäll som han är!
Vi hade det jätte trevligt med mucho öl/cider och häng med södertälje-gäng aka Tord kompisar..
Stackarn fick då jobba på onsdagen medan jag och Pellie fick ligga ute och sola/sova ute i solskenet! Fy va vart det var men hääääärligt..
Så här fina var grabbarna på onsdagen....det syns vem som jobbar och vem som inte gör det va? ;)



Nu ska jag iväg och hänga med lillsyster som vill leka med pepita och det ska bli skoj!

Efter södertälje resan så vill jag verkligen slappa och mysa och kan man få slappa ute i solen är det plus i kanten!
TACK GODE GUUUUD att jag redan haft företags ekonomin så att JAG får ligga ute och de andra får sitta i ett grått klassrum med ekonomi som ämne..höhööhöMOHAHAHAHAHAH
*evil*
pöss
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback