söndagsmys i värmen

tjooohoooo!
Nu sitter man i en bastu vid namn "hemma hos oss....."
Tror till och med att alfons bad om att bli rakad men jag kan har hört i syne! ;)
Pellie ligger i däckad på sängen och drömmer sött, jag tror att det är värmen som har knockat henne hehe

Själv är man grymt sugen på att ligga på nån park och pussas och kramas lite...men eftersom världen är orättvis så kommer det inte att hända! *morrar*

Jag tror jag är störd....jag blir faktist lite småglad när jag läser om att Paris hilton mår piss i fängelset.....sen så två sekunder senare har jag världens skamkänslor över att jag kände så...
Jag ska inte vara så här...hm..vad ska man kalla det? Skadeglad? för jag menar hon har inte gjort mig nåt! blöö nu ska jag göra mig kvitt dom känslorna...ska inte vara småglad INTE!

Jag och Pellie har snackat och snackat om att vi kanske ska bli vuxna och köpa en bostad åt oss, har borgesmän så att det räcker och blir över så vi ska nog slå slag i saken( tror man säger så?)
Har kollat på några lägeheter, som vi ska på visning på. Ska försöka anorda möte med bank och få lånelöfte så att vi kan börja lägga bud och shit ( mitt numera mest använda ord....buu)

Tänka sig om vi skaffar en lya! DÅ BLIRE FEST! och separata sovrum!!!

pöss

not over yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback