Funderingar

Jag har tänkt....jaja nu tänker ni: "jaha nu har hon TÄNKT igen!"
men inte på det viset!! (lr jo lite där också men det tar jag upp ikväll...i think *:P*
Så här är det..*trumvirrvel*...TADAAAA!:
jag är så himla trött på att vara leeedig! Kan man få panik över det? Jag vill planera och bokas upp, jag vill resa hiten och diten och vill hitta på massa skoj,,,jag menar THIS IS THE TIME OF MY LIFE!! eller?!
Har jag inte Rätt?
Jag vill börja jobba och skapa nya kontakter, vill parta för mycket, vill sova för lite, vill har för mycket pengar (hehe) och boka en resa bort bort bort till Påsk...mamma kommer ändå åka bort så det blir inge "familje-middag", hm å andra sidan när hade vi familje-middag senast? Jag tror jag ska ta upp det med släkten, vi har bara varandra och en gång i månaden borde vi kunna samlas och käka lite och skoja lite....*ser en idyllisk bild framför mig som en filmomslag med skrattande vänner och några rödvinglas som står halvFULLA i skimret av de tända ljusen som står fint placerade på det stora bordet och alla ler mot varandra...men så kommer nog inte se ut, för life dont work that way men trots det vill jag!! *stampar med foten*...jag ska nog ringa mor min så fort jag avslutat denna inlägg...för det kommer meeeera!

Sitter just nu hon nasseliten i bara trosor och t-shirt som e way 2 big...sexy huh? inte....det jobbiga är att hon bor längst ner och alla kan se in, men va feeeeen, jag pallar inte. Så Nasseliten om det ståt statyer på gården sedan så var det inte jag som tvingade dom att kolla in i lägenheten! *tvår mina händer*

det kommer meeeraaaa......

*veronica maggio-nöjd*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback