Grått...

det är grått och trist ute,,,,jag hade gråa kläder på mig igår och så tittar jag ner på mina kläder idah...så gissa vilken färg de har!!
JA!!! Grattis! de ÄR gråa....lr ja svarta tight åtminstonde :P
(du som gissade rätt kan få en puss av mig sen)

Jag e svinatrött, min väckarklocka ringde inte imorse...poooohhtaaaa!

Så efter att ha stressat som en idiot ner till t-banan med stressmärtor i magen ,så känner jag i min ficka att mitt allra käraste ägodel för att kunna ta sig från punk A. till punkt.B är inte i fickan...buhu alltså rusa tillbaka till lägenheten för att försöka hitta mitt jevla busskort...hittade det tillslut men min motivation för skola och utbildning var bortsprunget fortfarande. Men det hindrar inte skammen från att knacka på min axel å banna mig för att jag skolkar igen...men vaddå? jo jag vet...jag skäms...men nästa vecka SKA jag gå till skolan varje dag och bara skolka en timma eller så på fredag.
Nä nu är det disciplinering som gäller!!

pssst. Jag ska till Topshop idag och kolla om jag hittar nåt fint att ha på mig samt till Monkis...höhö
sen är det disciplin som gäller! ska fan plugga i helgen! YEAH!(..right)

Over and out..for now

release me-laura sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback