just thurrrrrsday

Min syster tog kort på mig....men jag tycker jag ser lite annorlunda ut....vad tycker ni? jag menar om ni inte ser det är det ju skandal!! på kortet tror man att jag har SVART hår.....tssss

Se:
Me is a pig



Jag vill färga håret! *kollade genast upp frisörer*
Jag är trött på mitt hår...jag tonar det men det blir ändå ljust igen så då kanske jag ska satsa på ljusare så kanske det inte blir flerfärgat? (förrän det börjar växa ut...S.U.C.K.) yaddayadda..lyxproblem helt enkelt :)

Jag ska färga det brunt....alltså lite ljusar brunt som jag brukar få på sommaren fast liiiite ljusare tom men det ska bli coolt i hope...vill bara inte få en såndär ful..ehm...*var nära på att säga något väldigt fördomsfullt* men sådär hemma gjort typ..hehe

Träffade min systeryster idag och gick från slussen till stan där jag skulle möta upp nasseliten men eftersom hon glömde mobilen så möttes vi i gamla stan (long story) anywayz....vi satt vid kajen och snacka en massa shit så fick jag den känslan igen!! Jag är så lycklig och nöjd med mitt liv...skulle inte vilja ändra det alls!

Sen kom min lillsyster över...ska slagga här...hon fick dinner så då får hon peja genom att klia min arm en stund MOHAHAHA *evuuul*

Min stackars Hampus (aka. Knuuuuugen/kungen) har fått sin päls bortrakat på vissa ställen, han är besviken på mig och inte så värst stolt men han tar det som en kung...han är bäst jue!
Se:
rakad hampus

Han ser ju spinkig värre ut men jag försöker verklgen mata honom med allt möjligt fettigt och lyxigt men men...
he will not gain weight!!!

"Skandaaaal.....naken på scen!!"

Yadda yadda...jag sms sirHenry idag, hade tråkigt men han var alltid lika rolig på sms men wtf jag var uttråkad...

Imorrn börjar jag jubbet....PIRR!!!

Over and.....OUT

Kommentarer
Postat av: nina

come again? sir.henry? eh ooookkkk, u must really have been booooored eh? brist på annat hihi å solly att pee-head over here glömde nallen så jag kom sent till gamla staden, men men. what todo when u use all mother-heads energy?!?! :P Love ya girl lycka till idag på jubbe! pöss

Postat av: nina

glömde säga, u look sooo beautiful on the the pic that jennifer took :) great pose for ur face ;)

2007-03-30 @ 10:13:12
URL: http://iyoulove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback