Lördagen= Debaser

Bull och jag var ganska sega igår och startade igång ganska sent, men det var skoj, jag lockade hennes hår och sminkade henne så fint så...sen så drack vi über starka drinkar..för att pigga upp oss så började jag med mina fuldanser och bull var så mätt då att hon höll på att skratta upp maten....hehe solly ;)

Här finns hon när hon e färdigfixad:


Sen så spelade vi lagom mkt kort men efter att man druckit en av de starka drinkarna så känner man att man inte riktigt håller koll på alla siffror på korten haha :)
Så TRO DET ELLER EJ!! men vi sjöng singstar!!!
och vi var BÄST! *pssst....vi hade på easy hehe*

Sen så drog vi oss ut, men hade en massa dötid att slösa på så då passade vi på att göra våra berömda poseringar hehe...
look:


Jag har ju skaffat mig en ny mobil så jag har gått å blivit en fotomaniak :)
Dj:n på Debaser måste ha varit runt 75år!! hahaha men han såg lassgammal ut! men han var ju bäst på att dj:a iaf! skön musik som feeen och man kunde inte sluta dansa av sig!

Debaser....jag grät nästan när vi var så nära för jag höll på att kissa på mig! Sen när man nästan slappnar av så kommer man till toakön och ser att det är en 5meter lång kö! jag trodde jag skulle svimma men jag klarade det!

Ja nu pallar jag inte skriva mer utan gör det lite mer senare
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback