Lördagen

Jag å Pellie var hos Ninas kompis Malin som fyllde 21 år..lilla flickan då ;)

Vi förfestade hos henne och sjöng lite singstar såklart, för Malin är singstar stjärnan numero uno :)
Hon fick tom Pellie att sjunga, (shajt vad svårt det var med shakira på spanska!)

Pellie, Pepita och Malin

image27


Pellie å Pepita
Strike a pose

Sen så poserade las tres amiga på en inlfyttningsfest vi drog till efter förfesten hos Malin, det var hennes pojkväns kompis som hade den någonstans i stan...där vi drack way 2 much...BLÄ

Strike a pose.....nördar :)

image26

Ja det var iaf lördagens eskapader...slutade med att Pellies fötter inte pallade så hon drog hemåt och Pepita var för full för att ens dra ut på något ställe men av någon anledning (jo!! jag var kissig) så följde jag med in på Blue Moon Bar....eeehh jag skulle iförsej aldrig ha släppt in någon av oss! hehe..vi vinglade lika mycket som en flaggstång mitt i en storm...

Men mina nya short var sköna och snygga på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback