Måndag......

En helt utmärkt Måndag...vaknade och kände mig så himla mkt bättre, hade feber inatt men imorse var jag kry och det är skönt i samband med solen som dök upp idag!!!!

TJOHOOOOO!!!
Äntligen är våååren hääär!!yeay, dax att plocka upp någon av de hundra solglasögon man har samlat på sig genom åren som optikerassistent...hihi
och det ska jag fortsätta vara dessutom...*så jevla stolt* jag är ju den bästa optikerassistenten som finns samt säljare så varför ska man svika den branschen för nurå? nänä..i shall go on :)

Iaf, så var vi på
Ikea och handlade lite grejs hem, osthyvel, plastgrejs, två brickor som var jääätte fiiiina :) plus nytt duschdraperi samt badrums matta och handukar....badrummet blev über cooolt
se här:
image16

coolt huh?

Snackade med Han på telefon idag och vi kom överrens om monogami får väl se hur länge vi vill ses men jag tar iaf en dag i taget...pallar fan inte annat :) Jag är iaf fortfarande singel och så får man se om man kommer nånvart med det annars kanske man går vidare, det är ju snart sommar ;)

JO! rindge Sats idag och ska förbi där imorgon så kan jag påbörja min träning...YES! känner mej lagom lat och feeeed så det ska bli najs...

Har fått många klagomål om min mobil så jag får väl ta och skaffa en ny, lovar göra det med mina feeeda lön från mitt nya jobb :)

Jag har iaf ett mål för denna månad...att träna och ska shoppa på två nyöppna butiker nästa fredag! *pooooohhhtaaaaa* jag kommer blir fattig dan efter ;)

Helan påpekade att Alfons kan bli långhårig, jag har levt i en bubbla för jag har inte velat se det men hon har nog rätt....

jaja jag skriver mer imorgon om hur det gick i min nya klass....:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback