Mucho!

Idag fick jag veta att jag ska på ännu en konsert!!!

WIIIEEEE!!!
CDOASS
  för att vara mer specifik! Det var ett tag sedan man såg dom uppträda så det var skoj att höra. Ännu en sak att boka upp sig på sin kalender, har upptäckt att jag inte kan leva utan en eftersom jag bara glömmer det jag lovar bort mig på..hm..senil i förtid kanske? Eller så är det bara att jag vill kunna vara på fler platser samtidigt, vill göra så mycket men så lite tiiiid.


Helan kommer inte hem ikväll...BU!
Alltså jag slog mig i lördags men har fortfarande ont! VA FEEEN?! ska det inte gå över snart?

" I need a massaaaaageee....."  Jag är så glad att man har någon sort smärtstillande hemma annars hade Pepita sett ut som en zombie varje dag eftersom det är svårt att ligga ner för länge om man har ont i svanken, men klackskor är lovley för min svank...ååhh heaven...i'm in heaven (-svanken alltså)

Har gått ännu en prommis i solen idag OJOJOJ VILKET VACKERT VÄDER!!!

Och JAAAG får njuta av det också, det får inte de som jobbar 9 till fem...MOHAAHAHA...jag njuter åt er också kan jag meddela ;) Skolan e wünderfull..får sluta tidigt varje dag jag varit där...hehe

Tror tom att jag fick lite färg idag mellan alla spring till veterinären och skolan och promenaderna :)

bip me up scotty...


Kommentarer
Postat av: nina

åhhhh, just nu skulle jag kunna köpa en kompis att leka me....alla jobbar *buhu* eller pluggar som DU *buhu* men jag tog en liten prommis själv iaf...men d va inge kul...jag vill till gamla stan å käka JUMBOSTOR glass i nygjord våffla :) NUUUUUUUUUUUUUUU hihi pöss pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback